خـــــــــــــــــدا ازت میخوام

خـــــــــــــــــدا ازت میخوام

 

خدایا.. من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شود

 

همانی که وقتی دلش می گیرد و بغضش میترکد، می آید سراغت

 

من همانی ام که همیشه دعاهای عحیب و غریب می کند

 

                                      و چشم هایش رامی بندد و می گوید

 

من این حرف ها سرم نمی شود

 

باید دعایم را مستجاب کنی

 

همانی که گاهی لج می کند و گاهی خودش را برایت لوس می کند

 

همانی که نمازهایش یکی در میان قضا میشود و کلی روزه نگرفته دارد

 

همانی که بعضی وقت ها پشت سر مردم حرف میزند

 

گاهی بد جنس می شود البته گاهی هم خود خواه

 

حالا یادت آمد من کی هستم

 

خداياازت ميخوام

 

             ( هـــــــوای بنده ات روداشته باشی)

خــــــــــدا یـــــا...

 

خدایا!مانندفطاری شده ام که آهسته مینالدومیرود!

همه رابه مقصدشان میرسانداماهیچ گاه مقصدخودش رانمی یابد

 



نظرات شما عزیزان:

prince of persia
ساعت16:22---10 ارديبهشت 1393
بـی قـرارمــ امـشـبـــ

دلــــــــمـ آغـوشـتـــ را مـیـخـواهـد

تـا در آنـــــ آرامــ و رامــ گـوشــ کـنـمـ بـهــ صـدایـــ قـلـبـتـــــ

و زنـدگـی کـنـمـ در هـوایـــ نـفـسـهـایـتـــ

و عـاشـقـــ تـــــر شـومــ

و نـفـسـهـایـمــ بـهــ شـمـارهــ بـیـفـتـنـد

و بـی قـرار تــر شـومــ

دلـــــــمــ مـیـخـواهـد

بــــــاز تـو بـاشـی و مـنـــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 10:44 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]